https://www.nepremicnine.net/oglasi-prodaja/beltinci-dobelska-cesta-2-stanovanje_6598659/
https://www.pomurec.com/go/194/Oglasevanje

KOLEDAR DOGODKOV

MIKK Kino: Bend VS Brend in 20.000 dni na zemlji

Kdaj: Sreda, 27.11.2019 ob 20:00

Kje: Murska Sobota, MIKK Murska Sobota

Sreda, 27. november 2019 MIKKov klubski prostor 20.00 vstop prost _________________________ 🎥 BEND VS BREND (glasbeno – dokumentarni film / Hanna Szentpeteri & Simona Jerala / Slovenija / 2018 / 20 min, koproducent: Kino Šiška) Dobrodošli v šestmesečni utrip glasbenega življenja Maše Pavoković in Eve Kristine Filipčič, menedžerki skupin Koala Voice in persons from porlock. Filmska ekipa skupinama sledi po Sloveniji in tujini, kjer se akterji filma soočajo z glasbenimi prelomicami. Maša Pavoković je že tri leta neločljivo povezana s skupino Koala Voice, eno bolj prepoznavnih mladih glasbenih skupin pri nas. Kje se riše meja med prijateljstvom in poslom? Kakšna je funkcija menedžerja? Eva Kristina Filipčič je za svoj prvi bend izbrala persons from porlock. Je ambicioznost menedžerja dovolj, da skupina obstane? Kaj se zgodi, če se izvajalec ne želi podrediti zahtevam klasične glasbene industrije? * Projekt je bil zmagovalni projekt razpisa za Kulturni evro 2017 Kina Šiška .................. 🎥 20.000 DNI NA ZEMLJI (»20,000 Days on Earth«) © 2014 * glasbeni dokumentarni film, 97 minut Nick Cave, Ray Winstone, Blixa Bargeld, Kyle Minogue Iain Forsyth, Jane Pollard Dvajset tisoči dan v življenju Nicka Cava – od jutranjega zvoka budilke do sprehoda po plaži po večernem koncertu. Cave se med brskanjem po osebnem arhivu spominja svojih bolj divjih let, se v pogovoru s psihoanalitikom vrača v svoje otroštvo ter se v sanjskih prizorih pomenkuje z »duhovi« iz preteklosti: rednim sodelavcem Warrenom Ellisom, igralcem Rayem Winstonom, bivšim članom benda Blixo Bargeldom ter s Kylie Minogue, s katero je zapel svoj največji hit Where the Wild Roses Grow – poleg tega pa v živo izvede tudi nekaj komadov s svojega zadnjega studijskega albuma. Kombinacija igranih in dokumentarnih posnetkov na vsakem koraku briše mejo med umišljenim in resničnim ter med zasebnim in javnim. Dvajset tisoč dni na Zemlji ni toliko klasični dokumentarec kot portret nebrzdane ustvarjalnosti. »Ta dan je hkrati bolj in manj resničen, bolj in manj zanimiv kot moj dejanski dan – odvisno, kako gledaš.«