https://www.pomurec.com/go/194/Oglasevanje
https://www.pomurec.com/go/203/LOKALNO
https://www.ris-dr.si/go/1011/1886/DRUZINSKI_CENTER_POMURJE

LOKALNO

Sv. Jurij: Odziv faranov na škofovo pismo

29.05.2013 ob 14:30  

V Cerkvi pri Gradu na Goričkem in po celotni občini Rogašovci se že nekaj dni deli škofovo pismo, v katerem je navedeno, da želijo razgrniti postopek dogodkov glede zdravljenja gospoda Martina.

Farani so se na omenjeno pismo (več o tem TUKAJ) odzvali z bolečino in ogorčenjem ter se sprašujejo ali škof dr. Peter Štumpf res nima »obraza stopiti med farane in jim pogledati v oči«.

Najprej so se dotaknili očitkov v pismu iz dne 26.5.2013, ali je kirurg lahko alkoholik? Ali je lahko učitelj alkoholik? Ali je lahko policist alkoholik? Farani se popolnoma strinjajo, da ljudje z zdravstvenimi težavami kot je alkoholizem ne morejo biti učitelji, kirurgi ali policisti, vendar v isti sapi dodajajo, da v primeru, »če bo kirurg alkoholik zaradi tega kirurgija ne bo zaprta, ampak se bo našla ustrezna rešitev, če bo učiteljica 3. razreda alkoholičarka otroci ne bodo tri mesece sedeli doma, ampak jih bo poučevala druga učiteljica in če bo policist alkoholik ga bo najverjetneje nadomestil drug policist.«

Odzvali so se tudi na obtožbo, da podpirajo alkoholizem. Pravijo, da niso nikoli trdili, da župnik Martin Vöröš nima zdravstvenih težav. Trdijo pa, da je potrebno pomagati sočloveku v stiski, ne pa ga izgnati iz svojega doma, saj ni storil nobenega zločina kot marsikateri župnik, katerim je, po besedah faranov, dokazano, da je pedofil ali prešuštnik in še danes lahko opravlja svoje delo ter ostaja v stiku z otroki.

Nerazumno in nedopustno se jim zdi tudi dejstvo, da kljub temu, da je župnik Martin upokojen in mu je dodeljeno  stanovanje v Občini Rogaševci, še vedno vztrajajo, da  se mora nastaniti v Domu Janka Škrabana v Beltincih ali na svoj dom v Bratoncih, saj v nasprotnem primeru ne bodo izdali odloka o imenovanju novega župnika in bo Cerkev zaprta še naprej. To odločitev smatrajo kot izsiljevanje in sprašujejo škofa: »Ali resnično mislite, da imate pravico izgnati človeka oziroma odločati o tem kako bo preživel preostanek svojega življenja?«

Na koncu pisma pozivajo soboškega škofa, naj stopi pred ljudstvo in zaključi s to kalvarijo ter dodajajo, da »niso protestniki, niti »hujskači«, niti podporniki alkoholizma, ampak samo preprosti goričanci, ki zaradi pohlepa ne kršijo človekove osnovne pravice in delajo tako kot narekuje Cerkev: POMAGAJMO SI!«

    Fotogalerija

    Komentarji

    1. gost
      29.05.2013 ob 14:35 nekdo gost

      Nejste normalni,ka tak podperate župnika,ki je alkoholik. Vej za župana in podjetja se ne bi gor jemali,keri neka za občino in vasi napravi!! Čista prav je tak,delodajalec že zna,ka mora z njin napraviti,če je alkoholik, nej ka sramoto dela župniji. Bog vam naj pomaga,ka tou podperate,...

      11 22 replyOdgovori Prijavi neprimerno vsebino
    2. gost
      29.05.2013 ob 14:59 Srečko gost

      "V Cerkvi pri Gradu na Goričkem", tu ste se malo zmešali. Mislen ka bi mogli napisati v cerki pri Sv. Juriju na Goričkem in ne pri Gradu.

      8 2 replyOdgovori Prijavi neprimerno vsebino
    3. tasika
      29.05.2013 ob 15:14 tasika

      dragi NEKDO! Tu je nej problem alkohol ampak pejnaze pa parcele. Župnika se ne pistij iz fare samo zatau ker je nej nikoga bu ale ka kole drujgoga ka be mogo kak največji zločinec oddijte ampak se je zaslujžo ka ma lep poslovilno mešo in vse ka spada cuj. Znan ka gučin ka san iz tej fare. Škof če be mel 'jajca' be prišo pred farane oz. vsaj be skup pozval ŽPS pa be se v mejre pogučale pa najšle skupno rešitev nej pa ka jin pošle pismo ka se more župnik v trej dneh izselite itd. So še hujše župnike ka so se nej skoraj v grob na pogrebe obrnele pa so ostale do konca v cerkve in še vedno živijo v iste fare samo telko ka ne opravljajo več svojoga dela. Škof leko ma dale zaprejto cerkev nede nikoga prestrašo samo pejnaz vsako nedelo nede dobo

      14 4 replyOdgovori Prijavi neprimerno vsebino
    4. gost
      29.05.2013 ob 15:46 Del R gost

      Ka je pa tu večina Slovencov, če nej alkoholikov ?? Ali študije lazejo o ton ? Samo je, pa resan, ka nemreš samo človeka po ton soditi. Ma tej klerikalci ala konzervativci same zdrahe delajo. Naj bi rajši širili vero, ka je njihovo osnovno poslanstvo. To jin pa v zadnjon časi slabo uspeva.

      7 0 replyOdgovori Prijavi neprimerno vsebino
    5. gost
      29.05.2013 ob 16:35 jurij gost

      škof pride pred farane SV. Jurija in ŽPS in že ednauk tau razčistete osebno nej ka tu modruvlete gor po splete ŠKOF ORAGINIZERAJ ŽE EDNOK TEJ BLESAVE SESTANEK Z FARANI IN ŽPS KEROGA SE BOŠ TI OSEBNO UDELEŽIL JASNO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! IN TAU RAZČISTETE p**** m****

      1 0 replyOdgovori Prijavi neprimerno vsebino
    6. gost
      29.05.2013 ob 17:11 oki gost

      K temu kar govorijo farani naj dodam vprašanje: Na kaj pa se izgovarja škof, ko ne poskrbi za svojo podobo??? Ali prenažiranje ni greh? Je to tako kot alkoholizem "genska zasnova?" Lepo vas prosim naj stori nekaj na sebi....

      12 0 replyOdgovori Prijavi neprimerno vsebino
    7. gost
      29.05.2013 ob 17:16 Gračke gost

      Srečko so talale pri nas po meše...v Sv. Jurije be žmetno ker je cerkev zapreta. :)

      1 0 replyOdgovori Prijavi neprimerno vsebino
    8. gost
      29.05.2013 ob 18:07 GORIČKI POJEB gost

      Resan ste eni bumbari kakšni alkoholizem neki vejpa v zraki je 2.0 kama pa te razmišlate kmetje veja sakši si spije malo erdečke šteromi je pa nej do meše pa naj doma kravico češe pa mu župnik nika nede napravo ali slaboga povedo samo kmetje nemrete pač razmiti župnika škoda .

      1 0 replyOdgovori Prijavi neprimerno vsebino
    9. gost
      29.05.2013 ob 18:55 RKC gost

      Napijšite Štunfi ka te šli med Luterane, pa de hitro prišo med vas. Te njemi pa jajca stisnite, pa ga pijtajte če ste vij zavolo njega ali on zavolo vas- što od koga živej.

      12 1 replyOdgovori Prijavi neprimerno vsebino
    10. gost
      29.05.2013 ob 21:52 ministrant gost

      dragi noji gorčanci,veste da vam hičejo Soboškega kaplana poturiti? vse je že nastavleno. hujše kak v politiki. ja pa sramota ka pri Gradu ni duhivnika zdaj pa še vam to delajo. naj bi to napravili kje na markastom pa bi te vidli ka bi bilo. sramota.

      3 0 replyOdgovori Prijavi neprimerno vsebino
    11. gost
      29.05.2013 ob 22:22 vernica gost

      oki, globoko se strinjam s tabo. Požrešnost spada med sedem smrtnih grehov. G. škof očitno to uspešno ignorira, zanimivo!

      3 1 replyOdgovori Prijavi neprimerno vsebino
    12. gost
      29.05.2013 ob 22:56 nekdo gost

      Te pejneze ka davlete cerkvi dajte za popravilo cest, za gradnje xy, ka mo se razvijali. Nej ka te gučite ka se nika ne dela,... V cerkev nosite pejneze,a itak ali tak že puno majo, ka vam pa cerkev nazaj da???

      2 0 replyOdgovori Prijavi neprimerno vsebino
    13. RobinHood
      29.05.2013 ob 23:05 RobinHood

      Točno tako je, kot so povedali farani. Izgovarjati se na alkohol in dajati primere v drugih poklicih je skrajno neprimerno. Na kakšni osnovi škof zaklene ljudem Božjo hišo? A je to Jezusov nauk? A je to nauk Svetega pisma? "Pojdite po vsem svetu in oznanjajte Evangelij vsemu stvarstvu"; je povedal Jezus. Na žalost danes marsikje škofje po svoje, po posvetno, po človeško krojijo Cerkev, ki je daleč od Evangelija. V kolikor bi se škof ravnal po besedah Jezusa, ne bi izsiljeval vernikov, da naj dobesedno izženejo svojega dosedanjega župnika, da jim bo potem spet poslal duhovnika in odklenil Božjo hišo. Škofu je DOLŽNOST, da pošlje duhovnika med vernike. TO JE NAROČILO JEZUSA ! Ne glede na to, kje bo dalje živel upokojeni župnik. Kot so že povedali farani ima človek pravico, da si bo izbral kraj, kjer bo preživel ostanek svojega življenja. Nihče ne podpira alkoholizma. Farani hočejo, da se dosedanji župnik dostojno poslovi s poslovilno mašo in vsemu kar gre zraven. Druga zelo pomembna stvar in tudi zelo pomembno dejstvo pa je suspenz duhovniške službe. VSI farani dobro vedo, da NI RES, da bi Martin koga napeljeval k čemu in da bi zlorabil evharistijo, kot se mu očita in zaradi tega očitka je tudi bil suspendiran kot duhovnik. To je popolna laž. VSI farani vedo, da so se samoiniciativno dvignili in šli iz cerkve, ko so videli dekana Ivana Kranjeca. Tudi ni res, da bi kdo grozil in nagnal kaplana Luka, ki je prišel pozneje. Povabljen je bil v župnišče, kjer se mu je ponudilo kavo. Za vse to obstajajo priče. NOBENEMU ni Martin nič narekoval. In sedaj izsiljevati farane in pogojevati duhovnika je absurd brez primere. Marsikdo je že odšel k Luteranom, ker tam se take zdrahe ne dogajajo. Najhuje je, da za vsem tem stoji škof s svojimi ljudmi, ki imajo svoje račune. V kolikor škof res želi kaj dobrega, naj takoj gre med farane, prekliče suspenz Martinu, da bo lahko opravljal Božje poslanstvo, to je daroval sveto mašo. Med farani se škof pogovori in nadalnjih korakih obnove župnišča in sevada pove, koga bo poslal za novega župnika, ki ga bodo ljudje z veseljem sprejeli. Absolutno pa ne sme pogojevati, kje bo živel Martin. Ljudje, farani mu tudi hočejo pomagati in ko se stavri normalizirajo, ga bodo poskušali pregovoriti, da bo šel na zdravljenje. Na silo ga ne bodo nikamor nagnali. To zadnje pismo, ki ga je škof naslovil na farane Sv. Jurija v Prekmurju je naravnano tako, da bi naj farani izgnali župnika, če hočejo dobiti novega in odprto Božjo hišo. Normalen človek skoraj kaj takega težko verjame, da se to dogaja. Škof se pa tudi obnaša, kot bi bili v srednjem veku, ko so bili ljudje neuki in nepismeni. Takrat so si škofje še lahko kaj podobnega privoščili. Sicer če ne drugače, bodo iz Vatikana spostavili red in takrat se bodo zadeve uredile, kot je potrebno, da bodo farani spet imeli odprto Božjo hišo in dušnega pastirja, ki bo imel sveto mašo. Težko si je tudi predstavljati, da se v današnjem sekulariziranem svetu, ko je toliko odpada od vere in Cerkve kaj takega dogaja. Taki dodgodki mečejo še posebej slabo luč na že tako zelo slab ugled RKC. Kaj takega, kot je sedaj vse to si škof sploh ne bi smel privoščiti. Zanimivo, da nobene druge Cerkve ne pestijo taki pretresi, kot ravno RKC. In večino teh škandalov so zakuhali škofje in ostali visoki položajniki v RKC. Pri Luteranih se nič slabega ne sliši. V RKC se pa škandali kar vrstijo. Najbolj odmevni so finančni škandali, ki bodo sedaj komaj še dobili pravo razsežnost, ko se bodo sanirale banke in se bodo slabe terajtve prenašale na slabo banko. Odgovorni bodo stopili pred roko pravice in marsikateri bo spregovoril pravo resnico in povedal, kdo je bil od zadaj, ki je vlekel niti. Potem so šakandali pedofilije, ki so v zadnjih letih imeli tudi veliko razsežnost in kar nekaj jih je bilo pravnomočno kaznovanih. Naslednji škandal, kii ne pojenja je prešuštvo med duhovniki, ki ga RKC na vsak način hoče pomesti pod preprogo. Ampak bolj ko se trudijo stvari utišati, bolj glasno zadeve vpijejo, da se jih sliši vse na okrog in so čedalje bolj očitne.

      11 2 replyOdgovori Prijavi neprimerno vsebino
    14. gost
      29.05.2013 ob 23:22 nekdo gost

      Ti ROOBIN HOOD zaleti se v vrata,ka prideš k sebi. Ti si obsedeni z cerkvijo,kera pobira samo pejneze in nič nikomi neda. Kaj vse vera govori a se naši župniki nič ne držijo. Vera pravi pomagaj siromaku. A kateri župnik pomaga siromaku, nej še od siromaka pejneze prosi!!! Župniki pa se vozijo z dobrimi avtojami, imajo vikende,... Joj ka ste .....ka tou podperate. Enoga centa ne bi dal za cerkev . Pa pogrebe plačuvlemo, pa pri maši pobirajo,..To bi mogli vse zašenki biti. Plačajo kakšen davek od tega, kak navadni državljani,..Dajte malo misliti ,...Sicer pa v cerkev odijo tisti keri majo greje,ka se odijo v kupivat!!!

      3 4 replyOdgovori Prijavi neprimerno vsebino
    15. gost
      30.05.2013 ob 7:36 pijšem, ker odim v cerkev gost

      Pa je šteri dejansko prečito tou pijsmo? Sploj je nej fora v alkoholizmi, ampak v dejstvih, katere je le-ta povzročil. Župnik potrebuje pomoč, vsi se strinjamo s tem, pomoč njemi je bila ponujena že pred leti. Samo pomoč moraš tudi sprejeti. Vsi, ki smo mislili, ka z uporom škofi pomagamo župniki, lejko zdaj vidimo, ka je nej glih tak. Sto tou še nej spozno, de spozno po 1. avgusti. Te mo meli lepo urejeni trg, ruševino od župnišča, zaklenjeno cerkev pa skrejgani do kraja. A bo kaj drugače, če škof pride pred farane? Najbrž nej. Malo de se drlo, pa grdo gučalo, dejstva pa ostanejo. V glavnom, na konci mo itak deco h Gradi pelali, ka verjetno tolko vere še premoremo, ka jo predamo naprej.

      6 2 replyOdgovori Prijavi neprimerno vsebino
    16. gost
      30.05.2013 ob 8:33 gost gost

      Dragi FARANI, me zanima, če bo kdo VAS v vaših službah tolikokrat samo opozoril, ali pa boste že prvič leteli iz službe.Je res, da ni prav, da je škof cerkev zaprl, ampak ne govorite, da niste imeli možnosti, da bi dobili duhovnika.Svojemu župniku bi že prej pomagali, če ga imate res tako radi! In kaj se gredo starši prvoobhajancev, ki svoje otroke ne bodo dali k obhajilu pri Gradu?Mar oni svoje otrioke res vzgajajo v veri, mar so oni dali škofu test alkoholiziranosti, ko si je zlomil nogo, da so lahko v pismo nunciju napisali, da je bil pijan, ko si je zlomil nogo?Kako so lahko napisali, da je župnik Martin otroke navduševal pri svetopisemskih uricah, ko pa ni on izvajal teh uric, ampak nekatere prostovoljke!Potem takem, tudi oni LAŽEJO, ne samo škof!Komu bodo sedaj naredili kaj dobrega s tem, da nebodo svojih otrok dali k prvemuobhajilu, gospodu Martinu, ali BOGU?Samo slabo oziroma krivico bodu naredili svojemu lastnemu otroku in pri tem ne mislijo na svoje otroke , ampak na svojo trmo, zato se tudi sprašujem, ali so ti ljudje res verni, ali pa jim ta dogodek(prvosvetoobhajilo) POMENI, SAMO TO, DA BODO IMELI FEŠTO!Mar ni isti Bog v cerkvi pri Gradu in v cerkvi pri Svetem Juriju!

      10 4 replyOdgovori Prijavi neprimerno vsebino
    17. lady
      30.05.2013 ob 9:44 lady

      gost-gost istina je ka te v službi opozorijo samo enkrat - ampak dejstvo je ka če te v službi odpustijo zaradi alkohola ti še šef nede odredil ge boš živo in ali se boš šou zdravit! istina? starši majo sami pravico odlučati kama in gda dajo svojo deco k prvome ohajile in ja Bog je samo en in zagotovo ni v niti enoj cerkvi ! ka se pa tiče očitkov škofu je pa vse istina in tou znajo itak vsi škof bi rad samo pejneze in njemi je seeno za deco in vse farane samo eni še tou nedo dugo

      4 2 replyOdgovori Prijavi neprimerno vsebino
    18. gost
      30.05.2013 ob 10:41 neuvrščeni gost

      Verniki pri sv. Juriju ste stvari pripeljali tako daleč, da se lahko odločite le še med tema dvema opcijama: - če se še počutite zavezane RKC, potem morate izreči glasen "mea culpa" in se pokoriti škofovemu ukazu (če si član RKC, pač moraš slediti kanonskemu pravu in to ne dopušča dvoma o škofovi absolutni avtoriteti pri premeščanju duhovnikov) - v kolikor ste prepričani, da škof ravna v nasprotju z duhom evangelija, pa se s celo zadevo obrnite na neposredno na Vatikan in če vam ta ne poda zadovoljivega odgovora, pač prestopite v drugo veroizpoved ali ustanovite novo versko skupnost. To pa, da bi sedeli na dveh stolih, kot počnete zdaj, pa je povsem nevzdržno in nevredno nekoga, ki se ima za vernika.

      5 3 replyOdgovori Prijavi neprimerno vsebino
    19. gost
      30.05.2013 ob 11:47 Bog se vas usmili gost

      1. Župnik naj se gre zdravit, če hoče preživeti. 2. Tisti, ki hujskajo, so s tokrat spravili na škofa, ki želi narediti red - tudi njemu ni prijetno, da se mora ukvrajati s svojim podložnim, ki je pijanček. Verjetno bi rajši videl, da je VSE OK. 3. Če bi duhovniki imeli urejen status in dostojno plačo /glede na svojo izobrazbo 6 let fakultete/, kot ga imajo v sosednjih državah (razen Albanija in Slovenija), potem ne bi bilo potrebno VERNIKE PROSITI ZA DENAR. 4. V Sloveniji je duhovnik vreden manj kot vsaka čistilka ali delavec v proizvodnji - vsi ti imajo urejen status in plačilne liste. Duhovnik tega nima - duhovnik v sloveniji NE OBSTAJA - JE IZBRISAN. 5. Vsak, ki ima nekaj časa, lahko zliva gnojnico po duhovniku - sicer pa - tako so delali tudi z Jezusom, PA JE BIL BREZ GREHA. 6. In kaj naj čaka škof Štumpf, če bo prišel pred vernike vaše župnije? Kaj bo slišal? Križaj ga! Križaj ga!

      3 2 replyOdgovori Prijavi neprimerno vsebino
    20. gost
      30.05.2013 ob 12:15 odgovor lady gost

      To pa ne bo držalo. Če je nekdo alkoholik in dobi suspenz oz. napotilo na zdravljenje, nima na delovnem mestu kaj iskati. Če mu je šef (škof) določil premestitev, jo mora upoštevati in pika, tako kot je potrebno upoštevati drugod na delovnem mestu. Kako se pa vi doma prestavljate in dogovarjate, pa je popolnoma drugačno razmerje.

      0 4 replyOdgovori Prijavi neprimerno vsebino
    21. RobinHood
      30.05.2013 ob 12:41 RobinHood

      Za, gost, neuvrščeni in Bog se vas usmili. Brez veze nekaj nakladate, kar nima nobene normalne podlage. Gost, vsak otrok rad gre k prvemu svetemu obhajilu v domači cerkvi. Po tem kar ti pišeš, bi lahko zaprli vse lokalne cerkve in imeli samo stolnico in bi vsi hodili tja. Ampak že od nekdajje bilo znano, še posebej v naših krajih, da so si ljudje v svojih vaseh zidali svetišča, kjer so častili Boga in se mu priporočali. Zato je skrajno nepošteno in še kaj več bi povedal, da en škof gre tako daleč, da zapre lokalno Božjo hišo, kamor so ljudje davno pred škofom hodili častit Boga. Zato je tudi skrajno neprimerno, da škof zaplet med njim in župnikom uporabi proti ljudem in jim vzame sveto daritev, ki jo je postavil Jezus. Še več. Celo izsiljuje ljudi in jim postavlja pogoje. Tako početje je daleč od Boga. Tega Jezus ni naročil apostolom. In neuvrščeni za tebe sem že sedaj vmes tudi zapisal. Hudo je, ko si škof lasti SVETE stvari in ljudem omejuje dostop do SVETIh stvari, ki jih je postavil Jezus. Za tebe Bog se vas usmili pa še to. Vmes si zgrešil temo. Zakaj so ponekod duhovniki malo vredni, se morajo sami vprašati. Poznam duhovnike, ki imejo zelo velik ugled med svojimi farani in jih ljjdje tudi zelo cenijo in spoštujejo. Vem pa, da imajo pa škofje v Sloveniji zelo, zelo slab ugled in nizko ceno. In to se morajo vprašati sami zakaj je tako. Kolikor poznam razmere vem, da noben duhovnik ne živi v pomanjkanju in ljudje dajo, kolikor lahko dajo. Da so pa nekateri zelo pohlepni pa je tudi res. Vso spoštovanje do tistih poštenih skromnih. Take imajo ljudje najraje in med ljudmi tudi uživajo velik ugled. Zato pa potem določenim krogom v RKC gredo stvari v nos, ker nek navaden, pošten, skromen duhovnik užive večji ugled med verniki, kot sam škof. Tu ne gre samo za Soboško škofijo, ampak na splošno. Nihče ne bo škofa križal. Ljudje si želijo, da pride k njim, se pogovorijo o obnovi župnišča. Končno ne more škofija diktirati obnove, ker farani najbolj vedo, koliko so zmožni zbrati in kako daleč lahko gredo v investicijo. In seveda farani pričakujejo, da škof prekliče suspenz za Martina, da bo lahko mirno v pokoju opravljal sveto daritev in bo lahko imel, kot dosedanji župnik tudi poslovilno sveto mašo. Vsem faranom je jasno, da je potrebno, da pride nov duhovnik, ki bo prevzel župnijo. Ampak nihče ne more tega pogojevati in izsiljevati s tem, če bo Martin hotel na zdravljenje ali ne. Farani sami dobro vedo, da Martin potrebuje zdravljenje. Ne morejo pa ga k temu prisiliti. Zato je tako ravnanje škofa povsem nelogično in nepošteno. Če se stvari ne bi tako hudo zapletle, bi bilo celo možno, da bi farani z lepo besedo prepričali Martina, da se bo šel zdravit. Če se stvari normalizirajo, bi ga mogoče s časom le prepričali. Ampak ne s prisilo, pač pa z lepo prijateljsko besedo. Tako sta tudi zdravljenje Martina in njegova bolezen; ter župnija farani in nov župnik nekaj povsem različnega. Tega na žalost škof ne razume. Nesmiselen so tudi navedbe, da škof ne more zagotoviti varnosti duhovnika. To je naravnost smešno. Farani si želijo župnika. Seveda ne na tak način, kot ga sedaj ponuja škofija. Češ, da naj dobesedno naženejo dosedanjega iz fare. Martinova svobodna volja je, kje bo živel in če se bo šel zdravit, ki nima nobvene zveze s prihodom novega župnika v faro. Martin je razumen človek in ne bo nikomur delal preglavic in ne bo nikomur v napoto. Verjamem, da bi ga lahko določeni ljudje celo prepričali v zdravljene, ko se zadeve umirijo in normalizirajo. Z grožnjami in pritiski na Martina in farane pa sigurno ne.

      5 3 replyOdgovori Prijavi neprimerno vsebino
    22. lady
      30.05.2013 ob 13:05 lady

      škof si je nastavo za župnika pri Sv. Juriju Zrima keri je še do zdaj seposejde sranje samo delo http://www.dnevnik.si/kronika/33637

      3 0 replyOdgovori Prijavi neprimerno vsebino
    23. gost
      30.05.2013 ob 14:00 miha gost

      Za robin hood: Moje razmišljanje ni mimo ampak zadeva v srčiko. V Sloveniji je duhovnik brez dohodkov, zato je v celoti odvisen od darov vernikov. Samo pri nas je tako + Albanija. Vsak duhovnik ima 6 let fakultete + še kaj zraven. Škof ima pa še kaj zraven - še kakšen doktorat ali magisterij. Predvsem ima veliko odgovornosti. In odgovornost škofa je, da skrbil (poleg drugega) za pravilno kadrovsko politiko. Najlažje je tistim, ki nič ne spreminjajo. Če pa kdo dregne v osje gnezdo, je pa prepih. // Škof Štumpf se je velikokrat pogovrajal in dopisoval z župnikom in svetniki. Če bo sedaj šel tja, bo doživel samo kričanje in izbruh čustev. Saj župniku nihče ni nič hotel - edino to, da se ozdravi in nato lahko nadaljuje z delom. Celo pričakovan bo, ker bo vedno več župnij brez duhovnika. V TAKŠNEM STANJU PA NE MORE OBVLADATI ŽUPNIJE!!! // Glede denarja - škof ni prosil za denar - rad bi samo vedel (ker je nadzorni organ), kje je denar, ki so ga verniki zbrali za obnovo in kako se s tem težko zbranim denarjem posluje. Če ste si prebrali dopis na škofijski strani, lahko vidite, da je problemov veliko - eden od problemov je varnost in posledično kraje, ki so se v preteklem obdobju zgodile.

      1 2 replyOdgovori Prijavi neprimerno vsebino
    24. gost
      30.05.2013 ob 19:44 kiki gost

      Gost Miha imam vprašanje zate. Če si faran naše cerkve, me zanima koliko veš o dogodkih in Če si bil zdraven v župnijskem svetu ali si zunanji opazovalec? O tem kako so financirani duhovniki, ki imajo 6 let študija, vedo preden se odločijo za ta poklic, Eni imajo premoženja več kot marsikateri uspešen podjetnik ali ˝:tajkun;. Naš župnik vsekakor ne sodi mednje. Ker pa je ta svet tako koruptiven in neusmiljen,

      1 0 replyOdgovori Prijavi neprimerno vsebino
    25. gost
      30.05.2013 ob 20:35 Miha gost

      Odgovor kiki - sem zunanji opazovalec. Mogoče bi marsikateri duhovnik bil obvarovan alkoholizma, debelosti, skrivanja partnerskih zvez, čudaštva,... če bi imel urejen status z primernimi dohodki, ki zagotavljajo normalno preživetje in socialno varnost. Tega v Sloveniji nočemo urediti - tako kot mnoge druge stvari ne. Če bi imel vaš župnik stvari urejene na župniji, če bi mu štimale knjige, gospodarstvo, če bi bile stvari (kot pravimo) transparentne ... ga ne bi nihče pošiljal na zdravljenje. Veliko možnosti je imel in jih bo še imel, če bo naredil korak, ki ga mora narediti. Jaz po vašem župniku ne pljuvam (niti najmanj). Želim mu, da bi se rešil bremena, ki ga nosi. Pri tem mu lahko pomagate - lahko še dolgo živi, uživa življenje in izvršuje svoje poslanstvo, za katerega se je odločil.

      0 1 replyOdgovori Prijavi neprimerno vsebino
    26. gost
      30.05.2013 ob 23:07 lady gost

      http://www.rtvslo.si/slovenija/rkc-placuje-za-pedofilske-duhovnike-a-ti-ostajajo-v-njegovih-vrstah/307495 preberite si prispevek na zgornjem linku in vam bo marsikaj jasno Martin ima pač rad vino in je dobrotnik vse ostalo je štala pedofilija prešuštvo in milijonske cifre mafija !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      0 0 replyOdgovori Prijavi neprimerno vsebino
    27. gost
      31.05.2013 ob 9:32 kiki gost

      Spotovani gost Miha, če si zunanji opazovalec, si pa na strani koruptivnih faranov. Tistih, ki so vse to skuhali in na račun župnika dobro živeli. Zakaj se ne vprašaš, zakaj mu tisti ne pomagajo, če imajo sploh kaj vesti. Če sem se dotaknil že vesti, se se sprašujem tudi kakšna peščica ljudi jo sploh ima. Da pa očitaš tudi nesposobnost vodenja našega župnika, ga sploh poznaš? Ali pljuvaš po njem z dolgočasja. O dokumentaciji, ki naj bi bila nepopolna ali neurejena je vprašanje škofije in celega pastoralnega sveta, kaj so delali teh nekaj let, da ga niso uredili oziroma prej sankcionirali. Ali ni tu samo vprašanje"denar", ki najbolj diši skorumpirani škofiji in nekaj posameznikom.Sprašujem se kaj jim je škof obljubil v zameno za to propagando. Če se še vrnem na prejšnjo temo o 6 letnem študiju duhovnikov, ali lahko zaradi nepopolne dokumentacije minister za zdravstvo odvzame licenco zdravniku? ali sodniku. Škof nima pooblastil, da se enostransko brez vesti odloči za tak korak. Kaj smo mogoče v srednjem veku? Kot zgleda res. Tisti starši, ki so se odločili, da gredo s svojimi otroki k prvemu sv. obhajilu v župnijsko cerkv pri Gradu, so se odločili zato,ker nimajo vesti ali so na strani laikov, ki prikimavajo škofu in njegovim podanikom. Da pa eni obsojate starše otrok, ki vstrajajo na pravici in načelih zdravega uma, pa jih obsojate, da niso sveti in, da jim je do fešte. Ali ni slučajno obratno?O svetosti in vesti se lahko sprašuje tisti, ki jo ima. Jezusov nauk ni podan na tem, da ljudi kamenjaš in jih izganjaš ali prepustiš samemu sebi. Tisti starši, ki sedaj vztrajajo, da njihovi otroci gredo k 1. sv. obhajilu k Gradu so eni izmed tistih, ki so do sedaj redko zahajali v cerkev in tudi svojih otrok niso pošiljali tja.Interes le teh je, da se pokažejo v cerkvi sedaj, da dokažejo, da lahko delajo kar hočejo. Otroke maltretirajo in razdvajajo, obljubljajo jim darila za ta korak. Dostojanstva nimajo in ga tudi ne moreš od njih pričakovati..Da se dotaknem še teme v zvezi s svetopisemskimi uricami. Če jih župnik ni organiziral in so "uboge "prostovoljke to samoiciativno izvajale, se jim najlepše zahvaljujemo, če smo pa farani kaj dolžni še tem, naj to tudi jasno in glasno povedo. Kolikor mi je znano, naž g. župnik ni nikomur nič ostal dolžan. Ali so te "uboge" prostovoljke kaj pripomogle k temu, da bi župniku pomagale pri njegovi odločitvi za spremembo zdravstvenega stanja"alkoholizem". To so tisti, ki doma in v skupnosti nimajo svojega JAZA in se sedaj lahko uveljavljajo in ščitijo škofovo zaledje, tako si lajšajo dušo za nepotešenimi željami po uveljavitvi. Vseh teh naj se Bog usmili in naj s škofom namesto klevetanja molijo v resnični želji po spravi in zdravem razumu. Ni važno, da so v prvi vrsti pred oltarjem ampak življenje po Jezusovem nauku. Če bi imel škof čisto vest, bi prišel med farane tudi takrat, ko imajo probleme in jih poskušal rešiti. Zakaj je tako težko priti na kraj prizorišča?

      2 3 replyOdgovori Prijavi neprimerno vsebino
    28. gost
      31.05.2013 ob 21:11 gost gost

      GOST KIKI, s kakšno pravico pa ti obsojaš starše otrok, ki bodo šli k obhajilu pri Gradu? A si eden izmet tistih, ki so bili vsako nedeljo pri maši, kajti takih je bilo zelo malo!Nekateri smo hodili občasno in tudi nismo videli otrok in staršev, ki ne bodo šli k obhajilu, zato ne klevetaj ostalih!Pa saj ni važno kdo in kdaj je hodili k maši, vsak se lahko odloči po svoje!Gre se samo zato, da se škofa obsoja da laže, vsi pa vidimo, da tudi vsi ostali lažejo oziroma prirejajo stvari kot jim paše!Nihče ne povišuje tistih, ki so izvajale svetopisemske urice, gre se samo zato, da ni res, da jih je izvajal Župnik in potem takem tudi ti lažejo!In ti poznaš otroke, ki bodo šli k obhajilu pri Gradu, in njihove starše, da jih lahko obsojaš, da svoje otroke razvajajo in podkupujejo, kajti če bi te ljudi poznal, bi mislim da vedel, da je glih obratno!Tako da ne obsojaj in vrzi kamen ti, če ga lahko!!!Kdor vero nosi v srcu, mu je vseeno v katero cerkev bo šel!!! Je pa res žalostno, da škof in pastoralni svet tega sranja, ki so ga zakuhali niso mogli rešiti tako, da tega verniki sploh nebi čutili!!Kot je povedal sam Jezus na križu, Bog odpusti jim, saj nevedo kaj delajo!!!

      2 3 replyOdgovori Prijavi neprimerno vsebino
    29. gost
      01.06.2013 ob 7:29 Miha gost

      Spoštovani/a KIKI, nisem na nobeni strani. Čustveno ste se vpletli v stvar, ki je čisto pravne narave. Vsakdo izmed nas ima nad seboj kakšnega šefa - tako ima župnik nad seboj svojega šefa, ki je škof. Mursko Soboški škof se z vprašanjem župnika pri Juriju ukvarja že nekaj let. Opravil je veliko osebnih pogovorov, srečanj, poslal veliko pisem, navodil in prošenj. Zakaj ste tam, kjer ste? Zato, ker župnik ni izpolnil tistega, kar bi moral, nekateri pa ga pri tem podpirajo/te. Župnik je odgovoren za redno pastoralno dejavnost, vodenje matičnih in upravnih knjig v svoji župniji. Škof in pod njim dekan ima nalogo, da v župniji izvaja tudi nadzor. V kolikor ugotovi, da stvari ne štimajo, je dolžen na nepravilnosti opozoriti in zahtevati odpravo pomanjkljivosti oziroma nepravilnosti. V kolikor nadrejeni ne pomaga podrejenemu odpraviti nepravilnosti, je sam pri tem soodgovoren. Iz dopisov je mogoče razbrati prav to. Škof je župnika opozarjal, hodil k njemu, ga prosil, mu naročil... župnik pa tega ni izpolnil. Ko škof župniku izdal zadnji dekret o premestitvi, se je zgodil upor in podpora množice župljanov. Ta množica župljanov je verjetno dobronamerno želela zaščiti svojega duhovnika, pri tem pa so spregledali, da tako ne gre več naprej in da je škofova poteza pravilna (je ena izmed potez v nekajletnem obdobju urejanja vprašanja). Povzetek: če bi župnik imel vse stvari urejene tako kot je potrebno, ga nobeden škof ne bi "podil" iz župnije, ker za to ne bi imel zakonske podlage, niti nobene potrebe. Tistega, ki dobro dela, se ne prestavlja - razen, če se ugotovi, da bi na drugem delovnem mestu lahko storil še kaj več in tam uporabil svoje talente na novem področju ter na nov način.

      1 0 replyOdgovori Prijavi neprimerno vsebino

    info_outline

    Opozorilo

    Slovenski knjižni jezik je samo naš, zato ga cenimo. Na Pomurec.com želimo vzpodbujati njegovo rabo, zato vas naprošamo, da vaš komentar podate v slovenskem knjižnem jeziku. Pri tem sledite tudi načelom kakovostnega komentiranja. Najboljše komentarje bomo ob koncu leta nagradili.

    Komentarji ne odražajo stališča uredniške politike Pomurec.com. Pozivamo vas k strpni in argumentirani razpravi brez sovražnega govora.

    Po Kazenskem zakoniku KZ-1 je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti ter za grožnjo, da bo napadel življenje ali telo druge osebe. Pomurec.com bo v primeru obrazložene zahteve državnih organov, ki temelji na zakonski podlagi, podatke o komentatorjih, s katerimi razpolagamo, tem tudi posredoval.